Kaffe, kaffe och cappuccino...

Min brors student var ju idag, så jag har spenderat många timmar i Skövde idag. Det var jättetrevligt och hur kul som helst. Många bilder togs. Men jag känner fortfarande att jag är trött sen jag varit sjuk, så det har blivit två kaffe och en cappuccino nu på kvällen. Så jag känner mig trött och hur speedad som helst på samma gång.

 

Jag måste säga att jag är riktigt glad över att ha träffat Rasmus nu igen. Det är synd att jag inte träffar honom särskilt ofta, så jag är glad över den tid jag får med honom, så att säga. Nu har jag ingen aning om vart jag ska plugga på gymnasiet sen, men blir det i Skövde kanske vi hinner träffas mer, vem vet.

 

Bilder kommer lite senare, för nu är jag så trött i huvudet att jag knappt vet vart jag är.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0