Gullig du är Ellie!

Först måste jag ju bara säga hur gullig min syssling är. Vi är verkligen sjukt lika, så träffar ni oss båda samtidigt får ni se upp. Jag kommer sakna dig helt sick mycket nu när jag åker iväg! men vi ses ju som vanligt på våra urspårade kräftskivor varje höst.

 

I söndags hade jag jättetråkigt, så då ringde jag Amanda och så stack vi till Skövde och shoppade lite. Jag kände att jag behövde tygskor nu eftersom jag bara har ett par. Så då tänker väl ni kanske att man köper ett par till, men så tänker inte jag. Jag menar, när man ändå är igång, varför inte köpa tre? Jag är sjukt nöjd med dem i alla fall och använde första paret idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0