Ellie gästbloggar

Hej allihopa Ellinor häär! :D

 

Eftersom min tråkiga syssling är så seg på att uppdatera hans blogg tänkte jag hjälpa till.

hm.. jag vet dock inte riktigt vad jag ska skrivaaa.. men iaf, jag är linus syssling som han tycker otroooligt mycket om :D Sen så är jag väldigt avundsjuk på hela familjen falck som åker utomlands nästa onsdag.. och när dom kommer hem sen så kommer dom vara cp BRUNNNAA! :( men men thats life!

Jaa.. om ni vill veta lite om mig så slutade jag nian i fredags! huur skönt som helst och jag ska börja på ljud och bildskolan i borås till hösten och läså jag kan utbilda mig till fotograf sen :D nä nu tror jag ja ska forstätta vara social med Nadja och Linus på skype!

ah just det, jag vill bara säga att Linus är den bästa som finns och att jag är OTROLIGT glaaad att han är min syssling!
pussss på er! / ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0