Eldsvåda

Nu ska jag berätta lite vad som hänt medans jag inte bloggat;

 

I tisdags var jag med Amanda Lemcke Ljungberg och Michelle Hjerp Holmén. Vi hade askul och så, och jag var helt slut på kvällen. Strax efter att Michelle åkt hem gick brandlarmet så Angelica gick upp för att kolla vad det var. Då hade det börjat glöda och brinna i en soffa, så vi fick hämta bunkar med vatten och släcka med. Det var jätterökigt och det gjorde att man inte kunde andas där uppe, så allt blev lite svårt. Allt gick hur som helst bra och det var som tur var bara soffan som blev förstörd. När jag kom hem var jag helt slut, somnade och sov 11 timmar innan jag vaknade för att gå till skolan.

 

Igår var jag med Amy och hennes storasyster Moa. Vi tog en fika på Mekka (stavas det så?) och sedan gick jag och Amy själva runt lite efter att Moa åkt hem. På kvällen var det klassmöte som jag skulle gå på så det gjorde jag efter.

 

Var försiktiga med varma glödlampor nu så de inte tänder eld på soffor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0