twilight

jag, ellie och nadja kollar just nu på den tredje filmen av twilight. jag har aldrig kollat klart på den så vi får väl se om den är bra. alla twilight-fan har ju sagt att den är bra, men ärligt, det är väl inte så konstigt att dem tycker den är bra??

jag måste erkänna att jag har blivit lite film-galen. jag vet inte hur många filmer jag har kollat på under detta lovet. jag tror faktiskt jag ärvt det lite av pappa. han tycker också om att kolla på film.

imorgon tror jag i alla fall att jag ska åka skidor med oskar och amanda. sedan var det några fler som skulle vara med men jag kommer inte ihåg vilka... egentligen skulle jag med oskar och kolla på när frida och rasmus spelar innebandy i skövde, men så blev det inte nu, haha.

sov så gott så hörs vi imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0