ska sova!

kom hem efter att precis ha åkt skidor i falköping. det var verkligen så mycket roligare än i tidaholm! jag var jätterädd att jag skulle ramla och skada mig men jag ramlade inte en enda gång och kände nästan inte av ryggen, så det kändes jätteskönt att det inte gjorde ont.

nu har jag precis ätit lite tinade jordgubbar med socker. det var hur gott som helst.

eftersom jag har varit lite upptagen nu de senaste dagarna har jag inte kunnat sova någonting, så det ska jag ta igen inatt, eller ska jag kanske säga imorgon eftermiddag?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tjo Linus ;) tack för tipset! Dock är jag redan medlem på både bloggtrafik och mer-trafik. Händer annars då? (;

2011-01-06 @ 20:46:54
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: du vet!

hallå, inte bara vårat fel att du inte kunnat sova? :D

2011-01-06 @ 22:21:38
Postat av: DANIELLA

sv; jaa.. vi måste också gå 15 gånger i kyrkan. URTRÅKIGT haha :D tack för tipset om bloggtrafikgrejjen, kirrar det nu ;) snygg kofta du köpte också :D

2011-01-06 @ 22:33:19
URL: http://danjella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0