min paprika planta växer!

jag är fortfarande jättetrött, även fast jag sov till klockan tolv.

när klockan var halv två stcak jag till backen och åkte lite skidor. jag kände att det var dags nu, men när jag kom hem blev jag ännu tröttare än jag var innan.

ikväll ska jag ha filmmaraton.  det är när man ser på minst tre filmer samma kväll/natt. de planerade filmerna är:

hip hip hora - typ om en tjej som blir full och några tar kort på henne när hon är naken och bilderna sprids.
never been kissed - med drew barrymore. tror det var en komedi
superhero movie - en parodi på bland annat spindelmannen.

faktum är att jag har sett alla filmer utom "never been kissed" men det var ett tag sen, så det blir nog bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0