halv sex

frida och deras lag spelade lika idag, men jag tyckte dem var förtjänta vinsten. de var mycket bättre än det andra laget, men de kom i alla fall till A-final eller vad det heter.

när jag var i skövde så gick jag bara in en snabbis på hm för jag hade hittat en jättesnygg tröja på rean. den kostade bara 50 spänn men var lite för liten. jag tror jag vände upp och ner på hela butiken 3 gånger för att hitta den i en större storlek, men det fanns tyvärr inte, så nu är jag lite sur.

imorgon ska jag till skövde igen för att kolla på innebandy. jag ska upp halv sex för att hinna duscha och göra mig i ordning!!! så ni som får sova till i alla fall nio borde vara nöjda :P

men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0