fettisdagen?

alltså jag trodde det var fettisdagen idag, men det fick jag ju reda på lite senare att det inte var. men vad jag har frossat idag! jag åt tre semlor, och det är ju liksom typ mycket, så nu blir det inte fler semlor förrän 8 mars då den riktiga fettisdagen är.

idag var jag med rasmus, pauline och sandra. det var riktigt trevligt. sedan stack jag till träningen vid halv fem, men jag var inte alls sugen på att träna. jag trodde jag skulle somna under hela träningen.

dessutom ber jag om ursäkt för att det blir så mycket sms-bloggande nu, men det beror på att ajg inte har ork eller tid att starta datorn hela tiden och göra ett inlägg, speciellt inte när mitt internet dampar!

nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig ( om jag inte fastnar framför två och en halv män ).
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0