apelsiner är goda och är fulla av vitaminer!

tråkig dag i skolan - som vanligt, så det finns inte särskilt mycket att berätta om det.

sedan så var det att snabbt äta när jag kom hem för jag skulle träna i falköping. jaaa, vad finns det mer att säga om dessa tråkiga vardagar? jo jag kan säga att jag fick ett psykiskt sammanbrott i skolan idag på grund av att jag kände att jag inte var tillräckligt "uppklädd". haha funderade på att sticka hem och byta om under håltimmen, men det orkade jag inte så jag fick fortsätta ha ryck.

när jag kom hem efter allt så poppade jag popcorn och tyckte jag var jätteduktig!! till det blev det blåbärssoppa. är man nyttig eller?

men nu ska jag äta lite flingor eftersom jag är hungrig hela tiden och inte vill gå och lägga mig med en kurrande mage. godnatt till er som ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0