Frida bloggar!

Eftersom min bror aldrig bloggar så erbjöd jag mig (snäll som jag är) att ett skriva ett blogginlägg. Så min bror sitter just nu här brevid mig, svär och skriker åt något spel som han spelar på sin mobil. Lite kul faktiskt :D

Idag har jag i alla fall dansat på julmarknaden här i Sveriges minsta stad. Värre kunde det inte gått säger jag bara! Hade 2 lektioner på oss att lära oss dansen, sen ska vi stå där och dansa i typ 50 minusgrader och regn. Okej, jag kanske överdrev lite.. men kallt, det var det! Så nu kan man bara drömma sig bort mot Italien, paradiset som vi åker till varje år. Saknar allt folk otroligt mycket och VÄRMEN! Tänk att gå runt så brun som jag var då nu, det skulle ju bara vara underbart!
Imorgon ska min käre bror åka på friidrottstävling. Hade tänkt att följa med och heja på honom men tyvärr så har jag både match och konfa. Men vi får hoppas på att det går super för honom utan mig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0