Tack Erica för denna julshopping!

Idag tog jag och Erica Olofsson bussen till Skövde för att shoppa. Vi shoppade i över sex timmar så vi var rätt trötta sen. Det var egentligen meningen att jag skulle handla julklappar, men jag hittade verkligen ingenting! Det blev bara kläder till mig. Självklart köptes samtliga klädesplagg på H&M!

 

För första gången i HELA MITT LIV köpte jag en munktröja som jag gillar! Jag är så glad och den är så skön. På tröjan står det "I survived xmas and all i got was this lousy hoodie". Älskar den!

Den här tröjan är kanske inte en typisk "killtröja" eftersom det är guld, men jag gillar den starkt ändå! Det står "Fight for your right to party!" och det är exakt det jag kommer göra!

Och efter två månaders grubblande köpte jag äntligen dden här underbara skjortan! Den har små blå och vita lodräta ränder, med blå detaljer.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Hoodies är bra.. bara det att den ska va XXXL minst!

Annars kan det kvitta :)

2011-12-20 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0