Michelle is in tha house!

Michelle här gott folk! Sitter här hos Linus och försöker träffa munnen med popcorn och rapar. Besudling på hög nivå också! En helt vanlig crazy kväll och inget mer. Anledningen till att jag skriver är att jag behöver avreagera mig lite, jag har svårt att tycka illa om personer men det finns två som bara går mig på nerverna så in i blåbärskogen! Min lärare som förstörde min dag för nej här får vi inte läsa tidningen påväg in i klassrummet nej, trots att hon tar 5 minuter på sig innan hon börjar, förstår inte resonemanget. Eller en så kallad klasskompis som kallar personer för bög p g a en viss klädstil, sedan kommer han med exakt samma klädstil. Ibland förstår jag mig bara inte på folk. Men nu har jag tänkt att ta med mig Linus ut i skogen. Ja mer ska jag inte säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0