Kul att man inte är pluggis då

Jag döör. Jag är hur trött som helst. Jag känner att det enda jag gör när jag är hemma är att ligga i sängen, antingen sover jag, kollar TV eller kollar typ facebook. Och problemet med min för nuvarande hälsosamma livsstil (eftersom pizza självklart är inkluderat) är att jag inte orkar göra några läxor. Och eftersom jag var sjuk tre dagar förra veckan är det kanske 1.5 ton läxor jag har. Jag orkar inte!

 

Det värsta av allt är att jag tänkte ladda upp en bild (på mig såklart), men då hittar jag inte sladden till mobilen. Så ni får en annan, som jag valde bara för att det skuggas på min kind så jag ser smalare ut i ansiktet.

 

Edit: märkte ni vilka fina ord jag använde där ovan, inkludera, för nuvarande, hälsosamma livsstil...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0