Jag tror jag är förälskad... I mig själv!

Nu fungerade inte sms-inläggena igen! Nu är jag arg, och jag funderar på att byta till annan bloggsajt, men jag älskar ju blogg.se...

Nu ska jag ner till Michelle. Vi hade tänkt vara ute och gå i flera timmar i det kalla vädret och diskutera alla viktiga livsfrågor!

Sedan vill jag bara tillägga hur förvirrad jag är! Hälften av mina vänner säger att jag inte alls ser bra ut i min nya frisyr, och de andra halvan säger att jag alltid måste klippa mig såhär! Jag själv tycker jag ser mer manlig ut och får snyggare kinder (haha) så jag håller nog fast vid den här frisyren ett tag i alla fall. Jag trivs ju, så varför ändra?

När jag kommer hem får ni alla bilder jag tagit på mig själv (eftersom jag älskar mig) under veckan. Det ser mina bästa bloggläsare fram emot va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0