Jag är sjuk -.-

För två veckor sedan var det PMS/damp vecka. Förra veckan var det damp/depp vecka. Jag tänkte att jag skulle vara glad den här veckan, men det slutade fungera efter halv dagen. Sedan blev ju sjuk också! Så nu är jag irriterad på allt. Här kommer en top 3 lista på de mest störiga grejerna:

 

1. Jag har slitit häcken av mig för att göra så bra dodgeballgrupper som möjligt för hela skolan. Sedan klagar de över att det var just EN person de inte hamnade med. Men för att inte verka galen låtsas vi om att jag inte skrek åt en katig sjua i entrén att han kunde dra åt helvete...

 

2. Varför måste folk hela tiden antingen skriva att det snöar. Kan det inte vara så att jag redan vet det med två väl fungerande ögon som redan läst ca 50 statusar på facebook. Sedan alla dessa grejer man skickar vidare. "Kopiera inom en minut annars blir du olycklig hela livet". Fuck it!

 

3. Det finns inget mer störande än att läsa ett blogginlägg med en massa förkortningar, till exempel "mkt". Klart man kan använda talspråk eftersom en blogg är personlig, men man sitter inte och skriver sms på bloggen! Man bloggar. Hatar att läsa då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0