Hohoho, finns det några snälla barn här??

Nej det gör det inte, så det så! Vad hade du tänkt göra nu då, gubbjävel?

 

Jag har bara legat i min säng idag - hela dagen! Så underbart skönt ibland! Dessutom har jag ätit fisk två gånger idag, vilket är så gott. Lyckans gudinna ler mot mig idag.

 

Jag känner att det har varit en lite dramatisk nyår iår, och den har inte ens varit... Först skulle jag till Skillingaryd, men det fick jag inte (skitarg), så då hade jag ingenstans att ta vägen och började få panik. Men nu är jag istället bjuden till två fester och jag vet ju vilken jag ska till! Jag kommer ju vara elak vem jag än väljer! Nej nu skiter jag i att oroa mig över det och fortsätter kolla på tv och käka choklad istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0