Harry Potter?

Allt verkar flyta på bra nu! Jag är så glad över hur vissa av mina betyg slutade sen ändå, mot alla odds! Och sedan sitter jag tilsammans med mamma och pappa i vardagsrummet och kollar på "Tomten är far till alla barnen". Har ni inte sett den bara måste ni det, för det är den bästa svenska filmen genom tiderna! Däremot brukar det bli lite pinsamt att se på den med föräldrarna eftersom i början är det en sexscen med två medelålders människor, folk blir gravida när deras män har steriliserat sig, någon blir bög, alla firar jul med deras ex, alla blir fulla, en full tomte slängs i ett glasbord och alla gråter. Underbar film!!

 

Den här bilden hamnade på mig på facebook. Jag lånade Adelas glasögon, och tydligen ser jag ut som Harry Potter. Kul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0