Don't push me over the edge

Idag känner jag mig lite som en irriterad italienare. Jag sov liksom fyra timmar i natt och är helt död. Jag blir inte gladare när vi har haft en kass vikarie på syslöjden, och eftersom jag hatar henne kan detta leda till att jag inte får MVG i slöjd. Med andra ord kanske jag inte riktigt varit den duktigaste av elever, men snälla, hon har ju något problem. Hon går mig verkligen på nerverna! Jag kan ju säga att jag har använt en del svordomar och könsord (som ej bör nämnas) för att beskriva henne.

 

När jag kom hem ville jag sova, men vilka väcker och brottas med mig då hela tiden? Jo pappa och Frida. Sedan förlorade Sverige mot Frankrike i handboll också. Ilska!

 

Lördagens nedtonade klädsel bestående av en svart farfarströja, jeans, boots och såklart jacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0