Dåligt att jag behöver storlek XXL!

Jag har suttit och delat ut julmust till hela skolan idag. Självklart fuskade jag och tog fem stycken själv när man bara fick ta en (det var ju jag som såg till att alla bara fick en). Vaddå? Vad förväntade ni er?

 

Det blev inget Lundis idag utan blir Lundis på fredag istället, så jag, Frida och papi åkte till Skövde. Där hittade jag den här underbara skjortan från H&M som är på bilden längst ned. Den tror jag att jag ska köpa på söndag, då jag ska till Skövde igen.

 

Det har verkligen varit en skjort-dag idag! Till skolan hade jag röd skjorta och vit t-shirt (översta bilden) och till Skövde bytte jag till blå skjorta och bytte t-shirt (mellersta bilden). Jag älskar skjortor!

 

Edit: Jag blev bara såå irriterad idag på Dressman! Jag hade sett på reklam att de sålde kalsonger med USA-flaggan, men i affären var alla slutsålda utom storlek XXL. Och den storleken har jag bara på kalsonger i Italien! (jag vet, det var fruktansvärt jobbigt för min självkänsla, men tydligen behövde jag XXL för att komma i italienska kalsonger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0