Bättre sent än aldrig

Nu har jag varit lite osocial mot er senaste dagarna. Sorry!

 

Julafton var ju helt underbar! Jag fick presentkort på H&M och även Kicks (där jag ska köpa parfym). Sedan fick jag ett efterlängtat duntäcke, en t-shirt (från H&M), en deo från Van Gils och en rakapparat. Den roligaste julklappen fick jag av Oscar, ett par stringkalsonger gjorda av godis. Helt underbara julklappar i år!

 

Jag fick också vara tomte. Jag hoppas jag gjorde ett bra jobb, haha. Om två timmar ska vi upp till familjen Janson och äta middag och bada tunna. Lovely!

 

Jag vet att jag är kass på att ta kort, men ni får nöja er med det ni får, hahaha!

 

Skulle jag inte vara rätt sexig i dessa kalsonger?

Bror min kom hem från Stockholm med sin oerhört söta hund, Svante.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0