Nu börjar bloggandet igen!

Nu har jag varit hemma en vecka och då kommer suget efter att börja blogga igen.

 

Sommaren i Lignano (Italien) och Cannes, Nice och Monaco (Frankrike) har varit helt sjuk! Jag kände redan sjukt mycket folk förra året och det känns som det mångdubblades iår. Så jag har verkligen levt underbart, men det har konstigt nog varit lite jobbigt. Efter typ fyra veckor var jag helt slut eftersom vi gjorde saker hela tiden och sov ganska lite. Men men, superkul var det!

 

Det som gjorde att vi blev så "kända" eller vad man ska kalla det var för våran "pum pum"-dans. Vi skulle då uppträda i parken på campingen och det var jättemycket folk som såg oss. Det var jag, frida och Axel som gjorde den här dansen. Hur kul som helst sedan när alla kommenterar det hela tiden. Till och med en 55-årig gubbe härmade oss lite när jag gick förbi hans husvagn, och jag hade aldrig sett honom förut...

 

Utöver vår speciella dans, dansade jag så fort det fanns musik. Dessutom råkade det bli så att jag, och ibland några till, körde lite striptease och hoppar omkring och dansar så fort det finns chans till det. Inget konstigt alls tänker jag, men italienarna ser det nog på ett annorlunda sätt...

 

Tyvärr var det till fel låt vi fick uppträda men det gick rätt så bra ändå. Klippet finns på facebook och jag länkar till det här --->  http://www.facebook.com/video/video.php?v=2084628849119

 

Bilderna från semestern har jag tyvärr inte på min dator, men de finns också på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0