Dålig uppdatering nu...

Nu har jag jättedåligt samvete över att et var evigheter sedan jag bloggade. Men nu är jag tillbaka framför datan igen (och där börjar alla jubla!) för att ni ska få en inblick i mitt otroligt intressanta liv.

 

Helgen har varit rättså sjuk, på ett bra sätt. Sov över med Casper, syrran och Felicia på fredag till lördag. Egentligen sov vi inte så mycket. Jag som sov mest sov två och en halv timme. Sedan blev det lördag och Casper bestämde sig för att stanna en natt till, så då sov vi hos Felicia. Det var helt sjukt kul den kvällen/natten, och även då blev det nästan ingen sömn.

 

Idag vaknade jag upp klockan två med samma huvudvärk som igår. Därför skippade jag träningen och har istället sett på Gossip Girl hela dagen. Men jag måste bli frisk nu. Tävling på lördag och jag ska hoppa 1.87 m (slutdiskuterat. Jag har bestämt mig och det ska bara bli så).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0