Oh Yeah!

Bloggare: Pauline (för tillfället)

Nice, nice! Ord för minuten.

Linus sitter bredvid mig och känner på sin överläpp som han tycker är ovanligt len. Jag känner ingen skillnad men tjaa, det är trevligt. Han ska sova hos mig idag (underbart mysigt) Eftersom alla är så intresserade så äter vi "gröna" pringles just nu, de är fruktansvärt oemotstådliga om man utgår från mina smaklökar.

 

Hur det kommer sig att det är jag som skiver ett inlägg är väl för att jag tog datorn (visst är man grym? "alla håller med") Min dag är inte rolig, så vi pratar om Linus dag ist:

Han har berättat för mig att han har vaknat 20 över 10 hos Oscar idag. Av hans pappa! Oscar då, hade ju lovat att inte väcka honom. När han kom hem så gjorde han något så icke "flötigt" som att äta en supermegastor kebablåda och latade sig i soffan framför TVn. (snacka om att vara lat!) Tjaa.. Sen var han ju tvungen att göra sig iordning för att han skulle komma till en så märkvärdig person som mig. Sen kom han ju hit då, med en väska stor som jag vet inte vad. Det var bara för att han var tvungen att ha med sig ett täcke (som om vi inte skulle ha det här?) och nu kommenterar han min text med att det "kallas artighet" hahaha, whatever.


Eftersom jag nämde förut att vi åt pringles så är det en underbart vacker bild som kan få alla modellagenturer att tappa hakan av häpnad över vår fantastiska skönhet.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0