Nu får jag damp!!

Mitt rödsprängda öga gråter, rinner och kliar ihjäl sig! Sedan rinner min näsa. Så mycket som jag gråter och snorar kommer ju leda till att jag får vätskebrist! Och jag som trodde min pollenallergi hade gått över...

Nu när jag ändå håller på och klagar på allt och alla känns det som, så är det ju lika bra att fortsätta, och då är skolan ett säkert kort. Jag HATAR att alla lärare samlar allt till en eller två veckor, och sedan är det ingenting ett tag.

Just det, sen så fick jag reda på idag att jag äter ungefär 4600 kalorier på en dag (en genomsnittlig vuxen människa ska få i sig ungefär 2000), och då var det en dag som jag inte åt så mycket (tyckte jag då). Men det skulle tydligen inte vara något problem så länge som jag tränar som tur är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0