Lite bilder från helgen

Som sagt, här kommer lite bilder från Bromölla. Kameran har dock inte används så flitigt så därför blir det inte så många bilder. "Resan" innehöll i alla fall väldigt mycket godis, läsk, fotboll och stekning. Vi cyklade även till havet (fyra km dit) och var där lite, men det blåste som bara den där så orkade vi inte vara där särskilt länge.
Något lite oväntat som hände i helgen var att jag började blöda näsblod när vi spelade fotboll. Frida skulle skjuta iväg bollen (hon stod 1.5 meter ifrån mig) så jag tyckte att det var en bra idé att försöka sig på ett litet splithopp så hon kunde skjuta mellan mina ben, men hon skjuter mig istället i huvet så jag fick följa med en tjej som jag känt i 20 minuter hem för att hämta papper. Som tur var så hade det redan slutat blöda när vi kom hem till henne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0