Kan äntligen börja blogga som vanligt

Nu är jag äntligen hemma! De två första dagarna i Skåne var inte alls särskilt kul, men sedan så träffade vi en massa folk och då blev det genast mycket roligare. Så även fast det var hur kul som helst sen så är det faktiskt skönt att komma hem. Det jag mest har saknat är ju internet helt klart! Nu kan jag ju äntligen börja blogga normalt igen.

 

Nu sitter jag och äter upp allt mitt godis som jag köpte i Bromölla, och det var inte så lite. Förutom det så får jag lite ågren över att jag inte har tränat på en hel vecka, så idag ska vi upp på berget och köra lite, och jag har en viss känsla av att jag kommer vara rätt så död efter det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0