jag älskar skjortor <3

för rubrikens skull kan jag skriva att jag älskar skjortor! jag tycker att det är hur snyggt som helst och de är jättesköna att ha på sig, men också att man kan ha dem till vardags utan att se alltför uppklädd ut. nu blir det kanske så att jag ändå ser relativt uppklädd ut när jag har vita jeans till men för övrigt är det snyggt med bara ett par helt vanliga jeans. så idag hade jag min älskade rödrutiga skjorta på mig :D

 

sådär, nu har jag kommit hem från träningen och trökat i mig en massa mat och även varit så duktig att jag pluggat en del, så nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av en god natts sömn innan morgondagens prov.

 

lite halvt tråkig och mycket gammal låt men det är den jag lyssnar till just nu:

 

 


Kommentarer
Postat av: P

Du var ju jättesnygg i shortan ;););)<3

2011-04-12 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0