är mobilen borta får man panik...

Helt serisöt så tror jag att jag blir galen nu! Jag har verkligen inte tid för något längre känns det som. Nu har jag en hel engelska redovisning som ska bli klar till i morgon. Det är verkligen hemskt för det enda man gör är att träna och plugga känns det som. Det ska verkligen bli skönt sen när konfan slutar för då har jag lite mer tid över i alla fall.

 

Idag så trodde jag att någon hade snott min mobil på morgonen för jag kunde inte hitta den och jag hade verkligen panik! Det kändes som om  jag sprang runt som en galning och letade efter den, och sedan låg den i min soffa hemma i vardagsrummet. Skönt att jag hittade den i alla fall för jag har inte råd med en mobil just nu...

 

Men nu måste jag plugga arslet av mig så det äntligen blir klart. Vi hörs senare ikväll och har ni tur så hinner jag lägga upp en bild på min tröja som jag köpte i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0