utbildning

kom precis hem från falköping. stack redan klockan kvart i 9 i morse därför att jag skulle på en ledarutbildning eftersom jag nu tränar en liten grupp på friidrotten. det var kul och väldigt lärorikt så jag hoppas verkligen att jag kan träna upp några duktiga friidrottare nu haha.

efter utbildningen skulle jag och dommi gå till mcdonald's. det var bara 500 meter men det tog oss 20 minuter för att det var typ värsta stormen ute, och det blåste som bara den och man fick hur mycket snö på sig som helst!! men lite typiskt mig var jag ju tvungen att ramla in i en snödriva också :)

nu blir det lite mat och lite plugg men sen är det bara att slappa med lite av gårdagens bästa köp - choklad!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0