trött



kom precis hem från träningen. det gick faktiskt ovanligt fort hem idag eftersom det inte har snöat idag så det var inte fullt med snö över hela vägen. väl hemma känner jag mig verkligen hur trött som helst. tror ajg är påväg att bli sjuk, och det vill jag absolut inte när jag har en av årets viktigaste tävlingar i helgen! måste göra bra ifrån mig, för ju bättre jag hoppar, ju bättre placering får jag på både sverige-listan och på ungdoms-SM sen. får väl bara äta mycket c-vitamin haha. men nu ska jag nog ta o plugga lite engelska och spanska, som vanligt typ ;)

vi kanske ses imorrn, om jag inte är sjuk...


Kommentarer
Postat av: elinmariakarlsson

heej linus. vet inte om du mins mej. men aah ;) hehe krya på dej och btw snygg bild ;)

2010-12-03 @ 21:31:38
URL: http://elinmariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0