träning?

kom nyss hem efter en alltför lång skoldag.
satt precis och undrade om det skulle vara någon träning i Falköping idag eftersom det har snöat så mycket nu. jag kunde ju inte träna igår. men då ringde mamma precis och sa att det var lugnt med det, så det var skönt. ska ju trots allt tävla på söndag sen så då gäller det att vara i toppform!

för att komma till falköping åker jag buss, och det är faktiskt ganska skönt att kunna sova lite eller läsa. och har man mycket läxor kan man ju göra det så man slipper göra det när man kommer hem sen så det är ganska gött.
men nu ska jag byta om eftersom jag måste sticka till bussen om en halvtimme.

vi hörs om jag kommer hem i tid ikväll

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0