under redigering

min blogg är fortfarande under redigering så det är därför den är så ful just nu. kan också nämna att det är något med den som dampar vilket gör att headern inte blir som jag vill och saker inte hamnar där jag vill o.s.v. så det kan ta ett tag att få den klar.

idag har jag bara tagit det lugnt och nästan inte gjort någonting. fridas kompisar sover över här, så om bara några minuter ska vi äta lite kvällsmat bestående av mackor och hemmagjord choklad med kakao och grädde. mums!

lite senare ikväll ska vi se på harry potter också. jag känner att jag verkligen har kommit in i något harry potter stadium nu eftersom jag sett första, andra, tredje, fjärde och femte filmen på bara några dagar (ska se på den sjätte och sjunde ikväll).

vi hörs senare så får ni höra vad jag tycker om filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0