såg den inte

eftersom filmerna är ganska långa och jag ska upp relativt tidigt för att åka skidor imorgon (igen) så därför såg vi bara harry potter 6. dessutom är det bara jag som ville kolla på den för alla andra skulle lägga sig och det är ju inte lika kul att titta på film själv, så sjuan får jag se nån annan gång.

men jag kan ju säga lite vad jag tycker om sexan då :D
den är ju väldigt bra, men för mig som är lite trögfattad så förstår jag inte riktigt allt första gången jag såg den. detta var tredje gången jag såg den och nu börjar jag äntligen förstå lite. dessutom är slutet ganska tragiskt (tänker inte avslöja vad som hände) och man vill verkligen bara se nästa film, vilket är bra nu när sjuan kommit ut men inte lika bra precis när sexan kom ;)
men överlag så tycker jag den är väldigt bra precis som alla andra harry potter filmer, och filmerna är exemplariska för ett film-maraton.

för er som inte vet vad ett film-maraton är så är det att man ser minst 3 filmer på en kväll/natt.

nu ska jag sova. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0