mellandagarna

hejhej allihopa! hoppas ni mår bra såhär i mellandagarna för det gör jag!

idag så åkte hela FFIK (falköpings friidrottsklubb) till Arena i Skövde för att bada där. istället för att jag skulle åka till falköping för att därifrån åka till Skövde tog jag bussen själv från tidaholm till skövde. jag var jätterädd att alla skulle komma dit innan mig och att jag skulle bli tvungen att leta reda på alla därinne men jag var faktiskt först! när vi väl börjat bada var det hur kul som helst, men det var lite litet faktiskt, mindre än vad jag trodde. 
vi spenderade ganska mycket tid i bubbelpoolen och bara snackade, och det är faktiskt bland det bästa som finns enligt mig, så det har varit en riktigt kul dag.

som grädde på moset så blev det oxfilé med potatsgratäng till middag och nu sitter jag och äter knäck. ikväll blir det att se på harry potter 7, så dagen har verkligen var bra, och det kommer nog kvällen och natten också vara.

vi hörs senare, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0