ansiktsmask

åkte skidor idag igen. efter det hade jag, mamma och frida bråttom till falköping för att hälsa på en släkting. när vi ändå var där köpte jag en hjälm på bytt och nytt. sedan gick vi in på Ö och B där jag köpte ännu en deodorant. jag blir så trött på vissa utav dem! det tar för lång tid innan dem torkar, och jag försover mig alltid så jag har alltid bråttom på mornarna.
men för att komma till saken så stod frida och kollade på ansiktsmasker och jag tänkte att: hey, en sån kan la jag pröva, så en sån har jag köpt som jag och frida ska använda nu snart. bilderna kommer självklart lite senare.

nu blir det att kolla på "Victoria's secret fashion show". de som visar upp sig i underkläder är ju inte snygga eller så, nejnej.... (ironisk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0