aj, min rygg

hej! på min tävling i göteborg idag gick det ju inte riktigt som väntat. på sista inhoppet så landade jag på något konstigt sätt (tror jag) vilket gör att jag har jätteont i ryggen. det kan vara så att min ryggrad har kommit i kläm på något sätt. men envis som jag är gav jag mig inte utan ville tävla ändå. efter fyra hopp klarade jag inte mer och gav upp, vilket gjorde att jag kom på en femteplats och hoppade 1.69. fett missnöjd alltså!! finns inget värre än att veta att man själv gjorde något dåligt, samtidigt som man ser hur alla andra lyckas och slår rekord också ska man vara glad för deras skull.

nu när jag är hemma kommer jag knappt ur soffan, så ont har jag!! tar typ 30 sekunder, för så fort jag använder ryggmusklerna på något sätt (vilket jag förstår nu att man gör nästan hela tiden) så får jag skitont. ska nog till en massör eller kiropraktor och kolla över detta!

bilder kommer lite senare, måste bara hitta min kamera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0